Zachęcamy do skorzystania z unikalnej oferty naszego muzeum – Strefy Gier VR, gdzie tradycyjne lekcje zamieniają się w interaktywne i angażujące doświadczenia! Przyjedźcie z Waszą klasą i przeprowadźcie lekcję w zupełnie nowy sposób, korzystając z naszych gier i pomocy naukowych VR, które wzbogacą naukę i zainteresują uczniów.
Dlaczego warto?
1. Nowoczesne narzędzia edukacyjne – Wykorzystujemy technologię VR, by ożywić materiały edukacyjne i zaangażować uczniów na lekcjach takich przedmiotów jak Biologia, Historia, Matematyka, Informatyka, Języki Obce, WOS, Muzyka i wiele innych.
2. Praktyczna nauka – Uczniowie mogą na przykład:
◦ Biologia: Wejść do wnętrza komórki dzięki grze The Body VR: Journey Inside a Cell lub poznać tajemnice raf koralowych w Coral Compass: Fighting Climate Change in Palau.
◦ Historia: Przeżyć wirtualną podróż po największych dziełach sztuki z „Great Paintings VR lub zgłębiać historię Polski w interaktywnych filmach VR - Lotnicy oraz Świadectwo Pomocy
◦ Matematyka i Informatyka: Zrozumieć złożone koncepcje matematyczne z „Calcflow” lub eksplorować świat fizyki kwantowej w „QuantumVR”.
◦ Muzyka - uczy rytmiki i zdolności komponowania dzięki Symphony Of Motion
I wiele wiele innych!
3. Personalizowane lekcje – Nasza oferta jest elastyczna i dostosowana do potrzeb konkretnej grupy. Możecie skupić się na jednym przedmiocie lub połączyć kilka, tworząc interdyscyplinarną przygodę edukacyjną.
4. Wzmacnianie współpracy i kreatywności – Gry VR nie tylko uczą, ale także rozwijają umiejętności współpracy, kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
MATEMATYKA - INFORMATYKA:
• QuantumVR – Pozwala uczniom zgłębiać zasady fizyki kwantowej w wirtualnym świecie, oferując praktyczne doświadczenia i wizualizacje trudnych pojęć.
• Calcflow – Narzędzie do nauki matematyki w przestrzeni trójwymiarowej, które pomaga zrozumieć skomplikowane pojęcia matematyczne poprzez interaktywne wizualizacje.
• Numbers & Letters – Gra łącząca elementy matematyki i języka, która rozwija umiejętności liczenia, rozwiązywania łamigłówek i logicznego myślenia.
HISTORIA:
• Great Paintings VR – Interaktywne zwiedzanie największych dzieł sztuki na świecie, które przybliża uczniom historię malarstwa i konteksty kulturowe.
• Nuremberg: VRdict of Nations – Edukacyjna gra VR, która przedstawia historyczne procesy norymberskie, dając uczniom wgląd w kluczowe momenty powojennej sprawiedliwości.
• Gra Szyfrów VR – Interaktywna lekcja historii z elementami łamigłówek, gdzie uczniowie odkrywają tajemnice polskich kryptologów i ich wkład w łamanie szyfrów.
• Świadectwo Pomocy – historia rodziny Ulmów która niosła pomoc Żydom podczas okupacji
• Dry Visit - Virtual Underwater Visit – iMARECulture – Wirtualna podróż pod wodą, która pozwala uczniom odkrywać starożytne wraki i podwodne stanowiska archeologiczne.
• Lotnicy - Krótka edukacyjna gra przygodowa poświęcona polskiemu personelowi lotniczemu podczas drugiej wojny światowej. Gra 3D z perspektywą pierwszoosobową, zawierająca elementy strzelania, eksploracji oraz logiczne łamigłówki.
BIOLOGIA:
• InCell VR – Gra edukacyjna o mikrobiologii, która pozwala uczniom eksplorować wnętrze komórki i zrozumieć, jak działają jej poszczególne elementy.
• The Body VR: Journey Inside a Cell – Podróż przez ludzkie ciało, umożliwiająca szczegółowe poznanie biologii komórek i procesów zachodzących w organizmie.
• Secrets Of Soil – Gra edukacyjna skupiająca się na ekosystemach gleby i ich znaczeniu dla życia na Ziemi, promująca wiedzę o ochronie środowiska.
• Virus Popper – Gra o charakterze edukacyjnym, która uczy o wirusach i ich wpływie na organizm ludzki, podkreślając znaczenie higieny i zdrowia publicznego.
• Coral Compass: Fighting Climate Change in Palau – Edukacyjna gra VR, która uczy o rafach koralowych, ich ekosystemach i zagrożeniach wynikających ze zmian klimatycznych.
• 3D Organon XR – Interaktywna nauka anatomii, która pozwala uczniom poznawać szczegółową budowę ludzkiego ciała w trójwymiarze.
MUZYKA:
• Symphony Of Motion – Gra, która pozwala uczniom tworzyć muzykę w VR, rozwijając ich umiejętności kompozycyjne i rytmiczne w interaktywnym środowisku.
WOS:
• Gerrymander Madness – Edukacyjna gra VR, która wprowadza uczniów w zagadnienia związane z systemami wyborczymi, podziałem okręgów i sprawiedliwością wyborczą w USA.
RÓŻNE PRZEDMIOTY:
• Edmersiv – Wszechstronne narzędzie edukacyjne VR, które oferuje szeroki zakres doświadczeń, od nauki po eksplorację różnych dziedzin wiedzy w interaktywnym formacie.
ŁAMIGŁÓWKI:
• PolyCube – Gra logiczna w VR, która rozwija umiejętności przestrzenne i logiczne myślenie poprzez układanie trójwymiarowych kształtów.
• The Lab – Zbiór interaktywnych mini-gier VR, które oferują różnorodne doświadczenia edukacyjne i rozrywkowe, idealne do eksploracji w naukowy sposób.
• Machizzle – Gra łamigłówkowa VR, która łączy mechanikę fizyki z łamigłówkami logicznymi, ucząc planowania i strategii.
• Match It – Gra edukacyjna VR, która rozwija umiejętności spostrzegawczości i dopasowywania poprzez interaktywne zadania i wyzwania.
Jak to działa?
• Rezerwacja terminu – Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować termin dla swojej klasy.
• Przyjazd i szkolenie – Na początku wizyty zapewniamy krótkie szkolenie z obsługi sprzętu VR, aby każdy uczeń czuł się pewnie i komfortowo.
• Lekcja VR – Nauczyciel prowadzi lekcję z wykorzystaniem naszych gier VR, a uczniowie wchodzą w interakcję z wirtualnymi światami.
• Podsumowanie – Po zakończeniu zajęć oferujemy możliwość omówienia lekcji, co pomoże utrwalić zdobyte wiadomości.
• Wolna gra – po odbyciu lekcji w pakiecie oferujemuy możliwość godzinnego pogrania w inne gry z naszej oferty VR
Zarezerwuj teraz i odkryj nowy wymiar nauki!
Zachęcamy do kontaktu w celu umówienia wizyty oraz omówienia szczegółów. Dołącz do nas i pokaż swoim uczniom, że nauka może być fascynująca!
Realizowane cele
- edukacja poprzez rozrywkę
- poznawanie ciała człowieka
- historia Polski
- historia Świata
- edukacja muzyczna
- historia malarstwa
- fizyka kwantowa
- zagadnienia politologiczne
- rozwijanie logicznego myślenia
Zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia scenariusza lekcji oraz omówienia potrzebnych pomocy naukowych.
Po interaktywnej lekcji w ofercie także godzina swobodnej gry w inne gry dostępne w naszym salonie gier VR!
Adres realizacji oferty
Aleja Niepodległości 208b (podziemia Warszawskiej Giełdy Elektronicznej) 00-609, WarszawaLokalizacja
Podstawowe informacje
- Forma zajęć U organizatora
- Liczba uczestników 10-30
- Czas trwania 2h
- Język Język polski, Język angielski